Marktleider in afvalmanagement voor vastgoed Nederland
-
MarktleiderGrootste afvalpartner binnen vastgoed Nederland
-
VastgoedteamGecertificeerde BREEAM-In-Use vastgoedspecialisten
-
Slimme oplossingenZoals onze (mini)perscontainers met registratiemodule
-
Flexibele contractenKosteloos op- en afschalen van locaties, afvalstromen en frequenties.
Snel naar de volgende onderwerpen
Totaaloplossing voor vastgoed
In de afgelopen 35 jaar hebben wij ons ontwikkeld tot specialist op het gebied van afvalinzameling in de vastgoedsector. Een prachtige sector, die vraagt om specialisatie. De wensen en behoeften op het gebied van afvalinzameling verschillen in de vastgoedsector namelijk flink van die van organisaties in andere branches. Neem bijvoorbeeld het verduurzamen van gebouwen en locaties, grote kans dat dit een actueel en belangrijk thema is op dit moment voor jou als vastgoedmanager. Benchmarks en keurmerken maken het mogelijk om precies te bepalen hoe duurzaam een gebouw of locatie is. Maar ook de wijze van afvalinzameling speelt een belangrijke rol in de duurzaamheidsprestaties van een gebouw of locatie. Onze totaaloplossing op maat helpt jou hier verder mee. Met onder andere een vast contactpersoon, slimme rapportages die voldoen aan de GRESB benchmark en flexibele contracten – waarmee je kosteloos locaties, afvalstroom en frequenties kunt op- en afschalen – ontzorgen wij je volledig op het gebied van afvalmanagement.
Wat ons verder onderscheidt, is onze manier van inzamelen. Als klant van Milieu Service Nederland wordt jouw afval ingezameld door afvalinzamelaars uit ons partnernetwerk. Zo zoeken wij naar de beste deal bij jou in de buurt, waarbij je profiteert van scherpe tarieven door onze collectieve inkoopafspraken. Als grootste afvalplatform van Nederland creëren we schaalvoordelen die resulteren in lagere kosten voor onze klanten. Ook rijdt er maar één wagen door jouw straat waardoor we naast de kosten ook de CO2-uitstoot fors verlagen. Onze samenwerking met 100+ partners biedt je daarnaast meer flexibiliteit in ophaaldagen en de frequentie hiervan.
Ontmoet onze commercieel manager vastgoed Mark Schrage
Inspelen op jouw wensen
Geen enkele organisatie is hetzelfde. De wensen op het gebied van afvalinzameling verschillen vaak sterk per branche. Ook bij de vastgoedsector is dit het geval. Onze ervaring leert ons dat er in deze branche regelmatig behoefte is aan het verdelen van de afvalkosten. Zeker als er sprake is van meerdere huurders, is het prettig om te weten hoeveel afval iedere huurder produceert. Met onze registratiemodule is dit gemakkelijk bij te houden. Dat maakt het verdelen van de kosten een fluitje van een cent! Huurders betalen voortaan alleen nog voor hun eigen afval.
Ook op het gebied van facturatie begrijpen wij de wensen van vastgoedmanagers. Daarom ontvang je van ons slechts één factuur waar alles op staat. Behoefte aan meer maatwerk? Geen probleem. Zo gaan wij een stapje verder met een gratis afvalscan op locatie, een grondige afvalanalyse, 3D situatieschetsen, afvalindicatieborden en campagnemateriaal om afval scheiden te stimuleren.
Oplossing voor alle afvalstromen
Als totaalleverancier op het gebied van afvalinzameling, zijn wij in staat om alle vrijkomende afvalstromen (gescheiden) in te zamelen en CO2-neutraal af te voeren. Wij coördineren alle afvalstromen. Vanaf het moment van inzameling bij jou op locatie, tot aan de verwerking op hoogwaardige wijze binnen Nederland. Ons ruime aanbod aan inzamelmiddelen zorgt ervoor dat wij altijd een geschikte oplossing paraat hebben.
Bronscheiding vormt bij ons de basis voor duurzaam afvalmanagement. Met onze Multi Afval Container (MAC) scheid je gemakkelijk diverse afvalstromen – zoals koffiebekers, papier, plastic en bio – aan de bron.
Regel alles zelf eenvoudig via MijnMSN
MijnMSN is de digitale omgeving waarin je alles zelf vindt en regelt voor je samenwerking met Milieu Service Nederland. Meer gemak, altijd en overal.
Heb je meerdere locaties? Deze beheer je allemaal eenvoudig via MijnMSN. Geef locatiebeheerders toegang zodat ze zelf volgende ledigingen kunnen inzien, hun afvalkalender kunnen downloaden en de mogelijkheid hebben om extra ledigingen aan te vragen. Houd zelf het overzicht en download met één klik jouw facturen en rapportages.
Slimme inzamelmiddelen
Een van de makkelijkste manieren om te verduurzamen, is door (meer) afval te scheiden. Veel afval is namelijk geschikt voor recycling. Om afval optimaal te recyclen, dient dit wel gescheiden ingezameld te worden.
Met de juiste inzamelmiddelen zorg je ervoor dat gebruikers (zoals huurders) zonder nadenken hun afval kunnen scheiden. Heb je veel afval? Dan biedt een (mini) perscontainer wellicht uitkomst. Het voordeel ten opzichte van een normale afvalcontainer is dat het afval wordt samengeperst in de perscontainer. Verdichten van afval op locatie noemen we dit. Een perscontainer heeft een capaciteit van 3 tot en met 34 m3 geperst afval. Zodra de perscontainer bijna vol zit, wordt dit automatisch bij ons gemeld. Wij zorgen vervolgens dat de perscontainer zo snel mogelijk geleegd wordt. Een perscontainer gaat jarenlang mee en je hebt er geen omkijken naar.
Onze voordelen
- Totaaloplossing voor afvalmanagement
- Volledige ontzorging door ons gespecialiseerde vastgoedteam
- Eén afvalpartner voor al je locaties in Nederland
Veelgestelde vragen
Hoe snel kunnen jullie containers plaatsen en muteren?
Wij leveren containers binnen 24 uur, door heel Nederland. Heb je een mutatie? Ook dan kunnen wij middels onze 24-uursservice snel de gewenste containers leveren.
Een flexibel contract, hoe werkt dat?
Wij werken met flexibele contracten. Dit betekent dat je bij ons kosteloos locaties, afvalstromen en ledigingsfrequenties kunt op- en afschalen. Handig bij mutaties in locaties.
Welke rapportages bieden jullie mij?
Wij weten dat de juiste rapportages belangrijk zijn om als vastgoedmanager het overzicht te houden. Daarom delen wij proactief en tijdig rapportages die voldoen aan de GRESB benchmark. Via onze digitale omgeving MijnMSN heb je hier altijd realtime inzage in. Onze BREEAM-In-Use vastgoedspecialisten nemen de rapportage graag met je door.
Welke facturatiemogelijkheden bieden jullie?
Wij bieden het gemak van één verzamelfactuur waar alles op staat van al je locaties in Nederland. Een stuk prettiger dan het ontvangen van meerdere factureren van verschillende leveranciers. Daarnaast bieden wij de mogelijkheid om elektronisch te factureren. Middels UBL zorgen we ervoor dat de factuurdata automatisch ingelezen wordt in jouw (boekhoud)systeem.
Heb ik een vast contactpersoon?
Ja, wij hechten veel waarde aan persoonlijk contact. Onze relatiemanager vastgoed is jouw eerste aanspreekpunt. Daarnaast staat er een accountteam voor je klaar speciaal voor onze vastgoedklanten. We zijn altijd in de buurt en bereikbaar.
Meer informatie?
Meer informatie over hoe wij je kunnen helpen? Vul dan onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Het laatste nieuws
Bekijk al het nieuws-
Bin-e: een innovatieve manier van afvalscheiding Door Denise van Namen • 16-10-2024
Met de opkomst AI doen nieuwe mogelijkheden om te recyclen zich voor. Zo is er de Bin-e, een 'smart waste bin' die het afval automatisch voor je scheidt.
Blog Vastgoed Facilitair Grootzakelijk Innovatie -
Terugblik: beach cleanup met Vastgoedjournaal Door Elianne Smeets • 19-09-2024
Er wordt geschat dat er wel 20 kg plastic afval per persoon in de oceaan drijft. Gelukkig zijn er strijders die dit aantal proberen te verminderen. Ook wij leverden een bijdrage. Kijk hier hoe!
Nieuws Vastgoed Evenement Zwerfafval Duurzaamheid -
Netwerklunch en beach cleanup met Vastgoedjournaal Door Elianne Smeets • 25-07-2024
Werk jij in de vastgoedbranche? We nodigen je graag uit om deel te nemen aan onze netwerklunch en beach cleanup. Schrijf je gratis in!
Nieuws Vastgoed Evenement